Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt(y) nie spełnił(y) oczekiwań, masz prawo zwrócić go do nas w okresie 14 dni od daty odebrania paczki.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie, weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrałeś przesyłkę z towarem.

Skorzystanie z uprawnienia do odstąpienia od umowy może odbyć się poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i dostarczenie go wraz ze zwracanym towarem do siedziby firmy na adres:

 

PW SOMAX,
ul.Kasprzaka 70,
41-303 Dąbrowa Górnicza

 

Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu (preferowana wysyłka w oryginalnym opakowaniu) i nie może nosić śladów użytkowania bądź uszkodzeń. 

Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument będący dowodem sprzedaży (faktura VAT, paragon).

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymasz zwrot zapłaconej kwoty. Zwrot następuje na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dostarczenia zwracanego towaru.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Reklamacje

Jeśli dostarczone do Ciebie produkty są uszkodzone, posiadają wady fizyczne, są niezgodne z zawartą umową kupna-sprzedaży, zamówienie jest niekompletne itp., masz prawo do złożenia reklamacji. Produkty możesz u nas reklamować przez 2 lata od daty zakupu.

 

Jak złożyć reklamację?

  1. Zanim odeślesz produkt(y) skontaktuj się z nami. Postaramy się wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie problemu.
  2. Jeśli jednak zdecydujesz się odesłać do nas produkt(y), to razem z reklamowanym towarem przekaż nam oświadczenie reklamacyjne, które opisze powód reklamacji i umożliwi nam identyfikację Ciebie (taka informacja może zawierać np. nr zamówienia).
  3. Oświadczenie reklamacyjne możesz dostarczyć w dowolnej formie: drogą mailową, telefoniczną lub załączając je w formie pisemnej do paczki. Wszelkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
  4. Reklamowany produkt prześlij na adres:
    PW SOMAX, ul.Kasprzaka 70, 41-303 Dąbrowa Górnicza
  5. Gdy Twoja reklamacja zostanie uznana, otrzymasz zwrot kosztów zakupu produktu/produktów, zwrot kosztów dostawy (jeśli reklamowane były wszystkie produkty z zamówienia) oraz zwrot kosztów przesyłki reklamacyjnej.